piątek, 7 marca 2014

Nowości Lutego

Pierwszy takiego rodzaju post na moim raczkującym blogu.
Będzie skromnie, ale aby nie przedłużać - zapraszam:



Część moich zakupów to sprawdzone produkty:

1. Płyn Micelarny - Loreal. Chciałam porównać z Garnierem, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć. 
2. Lash Architect 4d - Loreal Tusz który jest ze mną przez długie lata. U mnie sprawdza się bardzo dobrze.
3. Balsam pod prysznic - Nivea. Lubię go! Ale to już wiecie ;-) Moja recenzja: KLIK

Druga część to nowości kupione celowo, przypadkowo ;-) jak i gratisy:

1. Rozświetlacz " Soft & Gentle " - MAC Recenzja: KLIK
2. " The Sacred Truth " - Lush Recenzja: KLIK
3. " Clean & Clear " - pianka do twarzy. Niestety nie dostałam ulubionej granatowej wersji więc zastąpiłam ją siostrą z tej samej firmy.
4. Radox - żel pod prysznic o zapachu grapefruita i bazylii 
5. Argan Oil shampoo - kupiony za śmieszne pieniądze z powodu ładnego wyglądu.
6. Szampon + maska " Ekspansja gęstości "- Loreal
7. Tusz do rzęs " Miss Manga " dzięki któremu moje rzęsy mają być mega wydłużone
8. Top Coat - Glitter (gratis więc nie będę narzekać ;-) - Loreal
9. Lakier do paznokci - Loreal 401
10. Szminka w pasujacym odcieniu 461
11 3 maseczki od Montagne Jeunesse:
* Jagody Boji & Granat
* Kakao i pomarańcz
* Jagoda & Żurawina

Nigdy nie używałam sławnych tart od Yankee Candle. Dlatego gdy ujrzałam na promocji zestaw 9 szt, nawet się nie zastanawiałam :-D

A jak Wam poszły zakupy? Znacie któryś z kosmetyków? 

Magda


17 komentarzy:

  1. Świetne nowości :) Maskę z serii " Ekspansja gęstości " mam ogromną ochotę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego nowego tuszu z L;Oreal, ostatnio wszędzie są na niego promocje i nie wiem czy warto?
    Też szukałam tego micela z Garnier i w Boots nie było :/ tak myślę, ze w Superdrug może być ale tego sklepu nigdzie nie ma w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie wrażenie zrobiły postery z japonkami z rzęsami po czoło :-P nie kosztuje duzo, czesto jest 2 za 2 w bootsie wiec moze warto wypróbować?

      Usuń
    2. 2 za 2 to żadna promocja :-D hue hue.
      Najpierw zobaczę jak się u Ciebie sprawuje ;-)

      Usuń
    3. Oj tam.. miałam na myśli 3 za 2 ;-)

      Usuń
    4. Jasne, jasne. To w stolicy macie jakieś pokrętne okazje ;-)

      Usuń
  3. Ile zakupów! Widzę, że popularność YC nadal trwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze długo potrwa... nigdy wcześniej nie używałam tart.. a szkoda! Bo są cudowne <3

      Usuń
  4. Również jestem ciekawa tego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest u mnie w kolejce. Na pewno o nim napiszę ;-)

      Usuń
  5. ooo widzę 2 moje ukochane zapachy wosków - a child's wish i pink hibiscus ! :) będziesz zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero " przetestowałam " jeden i jestem nimi zauroczona <3

      Usuń
  6. Zaszalałaś z woskami ;-)) Ten duet z Elseve jest podobno świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo ile świetnych nowości! I ile wosków! :) Zaciekawiło mnie kilka produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki MJ, właśnie jedną mam na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię maseczko Montagne Jeunesse :) Radox straszliwie mnie podsusza, niedobry :)

    OdpowiedzUsuń